Care sunt datele de autentificare în panoul de control?
De îndată ce ați plătit serviciile de găzduire web, datele de acces care vă permit logarea în panoul de control sunt următoarele:
Veți primi aceste date, împreună cu adresa URL (link-ul) către panoul de control care vă permite accesul la găzduirea web a site-ului dumneavoastră.
De regulă, sistemul trimite automat un mesaj către adresa de email a contului care a plasat comanda. Mesajul conține datele de logare și adresa URL a panoului de control.
Cu toate acestea, puteți primi datele de autentificare și prin alte modalități, în funcție de natura contractului dintre compania DigitalClouder Services SRL și dumneavoastră.
Vă puteți schimba oricând parola prin intermediul panoului de control.
Vă puteți recupera oricând parola prin intermediul accesării funcției Forgotten your details?, care apare în meniul de logare.
Câteva opțiuni din panoul de control
Prin intermediul panoului de control se pot crea, șterge și modifica baze de date MySQL. În funcție de pachetul de găzduire web ales, dispuneți de un număr de baze de date care pot fi stocate prin intermediul funcției MySQL Databases.
Clienții companiei beneficiază de backup zilnic automat care poate fi restaurat oricând din panoul de control. O funcție suplimentară de backup manual este adăugată în panoul de control, cu ajutorul căreia se poate descărca backup-ul creat (atât fișiere, cât și baze de date) în computerul personal.
Dispuneți de crearea unui număr de subdomenii în funcție de pachetul de găzduire web ales, indiferent dacă acestea sunt găzduite pe servere virtuale private sau nu.
Am detaliat câteva dintre opțiunile principale ale panoului nostru de administrare pe următoarea pagină: . Vă recomandăm accesarea acestei pagini pentru a cunoaște detaliile de bază despre panoul de control pus la dispoziția dumneavoastră.
Galerie panou de control